Frost
Forumowicz
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: 07 Cze 2010, 16:56 Temat postu: REGULAMIN |
|
|
1. Zarejestruj się
2. Wchodząc na forum i stając się jego członkiem akceptujesz poniższy regulamin.
3. Rejestrując sie wypełnij swój profil.
4. Po akceptacji rejestracji przez admina, przedstaw sie na forum w dziale Forumowicze
5. Jeżeli posiadasz auto bądź inny sprzęt opisz go koniecznie w dziale Mój pojazd - wymagane zdjęcie
6. Zabrania się obrażania użytkowników i tematów przez nich tworzonych..
7. Na sprawy kupna lub sprzedaży jest utworzony specjalny dział.
8. Na Linki, obrazki i inne ciekawe rzeczy jest utworzony dział "Filmiki i zdjęcia".
9. Forum to przeznaczone jest na sprawy o tematyce motoryzacyjnej ale i nie tylko.
10. Po zarejestrowaniu wypada się przywitać, został na to utworzony temat "Użytkownicy - Forumowicze".
11. Wszelkie spory i kłótnie proszę rozwiązywać przez pw lub na ulicy.
12. Nazwy tematów mają być jasne i wyraźnie odnoszące się to treści zawartej w nim.
13. Posty jako przyklejone muszą zawierać naprawdę ważną lub bardzo ciekawą informację do przekazania.
14. Posty niezwiązane z tematem będą usuwane dla zachowania porządku na forum. Wymagane jest wtenczas ponowne ich wpisanie przez autora w odpowiednim temacie lub w razie jego braku rozpoczęcie nowego tematu.
15. Jeśli zdarzy się sytuacja, że zapomniałeś dodać coś do swojej wypowiedzi - zamiast tworzyć nowy post skorzystaj z funkcji "Edycja".
16. Bierz udział w dyskusji tylko wtedy jeżeli masz coś sensownego do dodania.
17. Zanim stworzysz nowy temat zastanów się 10 razy czy jest to naprawdę potrzebne i czy ktoś już tego nie zrobił wcześniej (opcja "SZUKAJ")
18. Piłeś? Nie wchodź na forum a już na pewno nie wsiadaj za kierownice.
19. Nie spamuj.
20. Nie stosowanie się do regulaminu będzie karane.
21. Temat o swoim aucie dodajemy JEDEN RAZ, wszelkie modyfikacje, komentarze zamieszczamy w tym właśnie temacie.
22. Propozycje spotkań wpisujemy w temacie "Propozycje kolejnych spotkań SKT".
23. Relacje ze zlotów, spotów wpisujemy w temacie "Spoty SKT".
24. Staramy się nie przeklinać na forum.
25. Osoby które są zarejestrowane a nie biorą czynnego udziału na forum przez min 30 dni od daty rejestracji, będą usuwane z listy użytkowników.
26. Aby widzieć wszystkie tematy trzeba się zarejestrować na forum.
27. Posty piszemy normalnie, a nie DUŻYMI LITERAMI ALBO POGRUBIONYMI.
28. ZAKAZ PICIA ALKOHOLU NA ZLOTACH - NIKT Z KLUBU NIE BEDZIE ODPOWIADAŁ ZA TWOJĄ GŁUPOTE W RAZIE NIESZCZĘŚCIA!!!
29. Tematy w paru działach nieaktywne 30 dni zostają usuwane.
30. Znikł Twój post a pisałeś bzdury - szukaj go w śmietniku
Kary :
Nie stosowanie się do regulaminu forum ponosi za sobą następujące kary:
1. Upomnienie (poprzez PW, GG badz na zywo)
2. Ostatnie upomnienie
3. Blokada czasowa użytkownika
4. Blokada bezterminowa użytkownika
5. Blokada IP + użytkownika
W szczególnych przypadkach użytkownik nie dostosowujący się do Regulaminu Forum zostaje automatycznie zablokowany.[/size]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Frost dnia 25 Mar 2013, 21:36, w całości zmieniany 11 razy
|
|